Województwo zachodniopomorskie Województwo pomorskie warminsko-mazurskie Województwo podlaskie Województwo lubuskie Województwo wielkopolskie kujawsko-pomorskie Województwo mazowieckie Województwo lodzkie Województwo lubelskie Województwo dolnośląskie Województwo opolskie Województwo świętokrzyskie Województwo śląskie Województwo małopolskie Województwo podkarpackie
Samorząd Województwa Mazowieckiego

Biuro Regionalne KSOW Województwa Mazowieckiego (wersja archiwalna)

English 
baner

  Znajdź KSOW na:

      

Dni Otwarte Funduszy Europejskich - działania promocyjne w mediach

04.05.2015

Uprzejmie informujemy, że 29 kwietnia rozpoczęła się promocja medialna akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich. Składają się na nią:

1)        Akcja promocyjna na antenach TVP 2 oraz TVP Regionalna
Codziennie od 1 do 9 maja na antenie TVP 2 w programie „Pytanie na Śniadanie” oraz na antenie TVP Regionalna będą prezentowane najciekawsze atrakcje dostępne w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich. Nie tylko te największe i najbardziej rozpoznawalne, ale również te małe i skromne, których istnienia nie dostrzegamy, choć często z nich korzystamy.

W programie „Pytanie na Śniadanie” wyemitowane zostaną dedykowane felietony, wejścia i relacje „na żywo” oraz wejścia pogodowe. Z kolei na antenie TVP Regionalna codziennie od 1 do 6 maja ok. godz. 17.20 będą emitowane felietony prezentujące atrakcje. W dniach 7-9 maja na antenie TVP Regionalna przeprowadzone zostaną po 4 relacje „na żywo” z miejscowości w których organizowane są Dni Otwarte.

Dodatkowo została uruchomiona specjalna zakładka na stronie www.dniotwarte.tvp.pl, na której sukcesywnie będą zamieszczone materiały filmowe przygotowane w ramach akcji promocyjnej.

2)        Kampania promocyjna w radio

W dniach 29 kwietnia – 9 maja w stacjach ogólnopolskich (RMF FM, Radio Zet, Program 1 i 3 Polskiego Radia) będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do odwiedzenia Dni Otwartych Funduszy Europejskich w całej Polsce.

3)        Promocja w mediach
W najbliższych dniach przewidziano dodatkowe działania promocyjne w różnorodnych mediach w formie dedykowanych materiałów promujących akcję. Będą one publikowane np. w:
-        Programie 1 Polskiego Radia (audycja, 6 maja)
-        Dzienniku Fakt (artykuł, 30 kwietnia)
-        Dziennikach regionalnych wydawnictwa Polskapresse (artykuł, 4 maja)
-        Dzienniku Super Express (artykuł, 8 maja)
-        Na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl (artykuły w sekcjach poświęconych Funduszom Europejskim)

4)        Spot internetowy

Spot internetowy promujący akcję został zamieszczony na YouTube na kanale Fundusze Europejskie. Będzie on mógł być linkowany na stronach instytucji i beneficjentów uczestniczących w akcji. Zachęcamy do wykorzystywania spotu. Bezpośredni link: https://youtu.be/6XNUSq4bPTA

5)         Działania dodatkowe w internecie

Prowadzona jest kampania Dni Otwartych na Facebooku (posty sponsorowane oraz reklamy ogólne oraz targetowane wg miast i zainteresowań). Dodatkowo publikowane są newsy na stronie www.FunduszeEuropejskie.gov.pl oraz www.DniOtwarte.eu prezentujące najlepsze atrakcje w ramach akcji.


Portale regionalne
mapa
 
logo Unia Europejska
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie
logo PROW
logo FAPA    logo CDR
Mapa serwisu    |    copyright KSOW 2009