- KSOW 2014-2020
- PROW 2014-2020
- ------------------------
- KSOW 2007-2013
- PROW 2007-2013
- Leader
- ------------------------
- MIAS - Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2020
- Rozwój regionalny i lokalny
- Kultura i Turystyka
- Mazowiecki Szlak Tradycji
- Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsze
- Laur Marszałka Województwa Mazowieckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Konkursy
- ------------------------
- Rolnictwo -- Mazowsze. serce Polski (od 2018 r.)
- eKSpresOWy przegląd wydarzeń -- Z serca Polski (2017 r.)
- eKSpresOWy przegląd wydarzeń -- Kronika Mazowiecka (2011 - 2016)
- WIEŚci z Mazowsza (2012-2016)
- ------------------------
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
Baza partnerów KSOW
Spiżarnia Miodowa Ewa Migocka
Forma prawna:
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Adres siedziby:
dolnośląskieBroniewskiego 1355-200 Oława
NIP:
9121340194
REGON:
021305022
Zasięg terytorialny:
lokalny
Priorytety PROW:
- I. Transfer wiedzy i innowacje
- Innowacje w hodowli zwierząt
- Innowacje w leśnictwie
- Transfer wiedzy
- IV. Wzmacnianie ekosystemów
- Zachowanie różnorodności biologicznej
Opis dotychczasowej działalności:
Razem z mężem prowadzimy gospodarstwo pasieczne, które zostało założone w latach 50-tych ubiegłego stulecia.
Od dwóch lat prowadzimy Zagrodę Edukacyjną o tematyce przyrodniczo- pszczelarskiej, zlokalizowaną w rezerwacie przyrody Grody Ryczyńskie k/ Oławy. Dotychczas gościliśmy u siebie ok. 700 uczniów z szkół podstawowych. Uczestniczyliśmy w zajęciach warsztatowych w 16 placówkach szkolno-przedszkolnych oraz ok. 100 osób dorosłych skorzystało z naszych prelekcji dot. zagadnień pszczelarskich.
W miesiącach sierpień/październik 2017 będziemy współrealizatorem projektu dot. ochrony środowiska, którego autorem jest GOK w Długołęce. W projekcie weźmie udział 9 szkół,5 półkolonii, dzieci odwiedzą naszą Zagrodę. Docelowo pragniemy przyjmować dzieci z niepełnosprawnością funkcjonalną, o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Dzieci doświadczyłyby kontaktu z przyrodą, poznały ją innymi zmysłami. Edukacja przyrodnicza miałaby dla tych dzieci wartość terapeutyczną.
Data rejestracji: 26.05.2017


wstecz |