- KSOW 2014-2020
- PROW 2014-2020
- ------------------------
- KSOW 2007-2013
- PROW 2007-2013
- Leader
- ------------------------
- MIAS - Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2020
- Rozwój regionalny i lokalny
- Kultura i Turystyka
- Mazowiecki Szlak Tradycji
- Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsze
- Laur Marszałka Województwa Mazowieckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Konkursy
- ------------------------
- Rolnictwo -- Mazowsze. serce Polski (od 2018 r.)
- eKSpresOWy przegląd wydarzeń -- Z serca Polski (2017 r.)
- eKSpresOWy przegląd wydarzeń -- Kronika Mazowiecka (2011 - 2016)
- WIEŚci z Mazowsza (2012-2016)
- ------------------------
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
Baza partnerów KSOW
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia
Forma prawna:
Szkoła lub placówka oświatowa
Adres siedziby:
łódzkieul. Grobelna 695-200 Pabianice
Email:
Telefon:
42 211 80 11
Stona WWW:
Zasięg terytorialny:
regionalny
Priorytety PROW:
- VI . Zrównoważony rozwój terytorialny
- Aktywizacja społeczna
- Tożsamość i integracja społeczna
- Usługi publiczne (transport, kultura, edukacja, zdrowie)
Opis dotychczasowej działalności:
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia bierze udział w imprezach kulturalnych, charytatywnych itp. na terenie miasta i powiatu. Szkoła współorganizuje wiele imprez kulturalnych i innych wymagających oprawy muzycznej w ramach procesu dydaktyczno - wychowawczego. Promujemy szczególnie uzdolnionych uczniów szkoły.
W naszej szkole prowadzimy następujące sekcje:
instrumentów klawiszowych
instrumentów smyczkowych i gitary
instrumentów dętych i perkusyjnych
sekcja teorii
szkoła I stopnia:
rozbudza i rozwija podstawowe zdolności muzyczne,
przygotowuje wrażliwych i świadomych odbiorców sztuki,
oddziałuje aktywnie na otoczenie w sferze kultury,
szkoła II stopnia:
rozwija zdolności i umiejętności w stopniu pozwalającym na czynną działalność zawodową,
przygotowuje do aktywnej działalności na rzecz kultury w środowisku lokalnym, przygotowuje do dalszych studiów.
Data rejestracji: 23.02.2017


wstecz |