- KSOW 2014-2020
- PROW 2014-2020
- ------------------------
- KSOW 2007-2013
- PROW 2007-2013
- Leader
- ------------------------
- MIAS - Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2020
- Rozwój regionalny i lokalny
- Kultura i Turystyka
- Mazowiecki Szlak Tradycji
- Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsze
- Laur Marszałka Województwa Mazowieckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Konkursy
- ------------------------
- Rolnictwo -- Mazowsze. serce Polski (od 2018 r.)
- eKSpresOWy przegląd wydarzeń -- Z serca Polski (2017 r.)
- eKSpresOWy przegląd wydarzeń -- Kronika Mazowiecka (2011 - 2016)
- WIEŚci z Mazowsza (2012-2016)
- ------------------------
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
IX Kongres Promocji Mazowsza
Co zrobić, by mazowieckie miejscowości przyciągały turystów, a przedsiębiorcy lokowali tu swoje inwestycje? Jaką rolę w tym procesie odgrywają nowe media? Odpowiedzi na te i inne pytania wspólnie szukali uczestnicy IX Kongresu Promocji Mazowsza. Organizatorem wydarzenia byli Samorząd Województwa Mazowieckiego i powiat pruszkowski.
Czemu służy kongres?
Kongres to dobra okazja do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń między specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególny nacisk kładą na zagadnienia z zakresu marki terytorialnej oraz wykorzystania nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią. Uczestnicy wzięli udział w warsztatach, wykładach i dyskusjach, podczas których dowiedzieli się jak stworzyć atrakcyjny, silny i niepowtarzalny wizerunek, który pozwoli pozyskać turystów, inwestorów, a także poprawić satysfakcję mieszkańców.
Tematy i prelegenci
Wśród poruszanych podczas IX Kongresu Promocji Mazowsza tematów pojawiły się takie zagadnienia jak „Nowe media vs. stare media”, „Od marki lokalnej do marki regionu”, „Internet ludzi i nowych możliwości, Social Media, Crowdfunding/Crowdsourcing” czy „Znane media, nowe możliwości. Jak zmierzyć sukces? Czyli opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat”. Warsztaty i wykłady poprowadzili m.in. dr Jacek Pogorzelski, właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leader w Blue Fox, Bartosz Filip Malinowski, założyciel agencji WeTheCrowd, Justyna Lenarczyk, szkoleniowiec w firmie Inicado, Kinga Religa trener w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej czy też Piotr Ruta, trener, doradca i konsultant. miękkich umiejętności menedżerskich. Samorząd Województwa Mazowieckiego reprezentowała zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w UMWM Izabela Stalemańska.
Źródło: www.mazovia.pl
Słowa kluczowe : kongres promocji mazowsza, marka mazowsze, pruszków